Automate your Marketing
with Womplify




 
nafizzul's FotoPage

By: nafizzul khairi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 11-Mar-2008 06:19 Email | Share | | Bookmark
MASJID KRISTAL

hari nie aku nk bwk korang ke masjid kristal...aku g time cuti sbb x de wt paper kat umah...maklumlah...duk sorang jer...aku smpi je kat sane kene la plak time zohor...so dpt la aku merasa seemayang kat masjid tu...peh!!!..selasa btl kat dlm tu...ade air cond lg tu...mcm x nk kluar la plak...tp yang sedihnye x ramai pun yg semayang kat sane...

nie pintu gerbang nk masuk...dirasmikan oleh SERI PADUKA YANG DI PERTUAN AGONG DAN PERMAISURI




Tuesday, 11-Mar-2008 05:32 Email | Share | | Bookmark
KE KUALA TERENGGANU


askum...
ari nie aku nk bwk korang ke kuala terengganu...nie antara tempat2 yg aku pergi...kat taman tamadun islam...kat sini la ade masjid kristal tu...masjid nie mmg cantik...mane x cantik klu dh harga die dkt 250 juta...kat tamadun islam nie byk jgk la monumen2 masjid yg ade kat seluruh dunia...dlm gmbr yg bakal korang sume tgk nie nmpak mcm besar masjid tu...tp sbnrnye kecik jer...
ade yg sama tggi dgn aku,ade jgk yg lg rendah dr aku dan yg tggi skit la dr aku... tapi syg skali x siap sepenuhnya...

nie adalah map kawasan taman tamadun islam...




ingatkan dh siap sepenuhnya...tp bl masuk jer kat taman nie,korang akan tgk la papan tanda nie...sedih btl la...


Monday, 14-Jan-2008 16:27 Email | Share | | Bookmark



Monday, 24-Dec-2007 09:58 Email | Share | | Bookmark


askum...
knl kn..nie ahli keluarga kwn aku,izwan name die..


Tuesday, 4-Dec-2007 12:09 Email | Share | | Bookmark
Perlis Indera Kayangan...


nie gambar kat perlis..,mase tu wat kerja kat UiTM arau.tp keje abis cpt lak...pastu ktorg jmpe la kolej metrikulasi.g la kjp kat saner...kat sane lak sawah time tu tgh hijau2...tu yg smpt amik gmbr...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net